PRINT CARDS

Általános Szerződési Feltételek - Dokumentum Center

Általános Szerződési Feltételek

  1. Partnerek

Eladó:
Dokumentum Center 2001 Bt.
8200 Veszprém, Egyetem u. 11.

Adószám: 2721116-2-19

Cégjegyzékszám: 19-06-500515

Bankszámlaszáma: 12600016-17510992-26334848
Telefonszám: +36 88 443-999

e-mail: dokucenter@dokucenter.hu

Vevő:
A Dokumentum Center 2001 Bt. internetes áruházában vevői megrendelést rögzítő mindennemű természetes és jogi személy.

  1. Szerződés tárgya

A szerződés tárgya jelen internetes áruházban található mindazon árucikk, amire Vevő vásárlási megrendelést rögzít. Vevő az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó információs oldalakon találja meg, azt elfogadta, vagy változtatható tartalom esetén a megrendelés rögzítése előtt igényeinek megfelelően módosította.
A megrendelés rögzítésével Vevő kijelenti, hogy a megrendelt termékek paramétereit elfogadja, és igényeinek mindenben eleget tevőnek ismeri el.

  1. Megrendelés összeállítása

A Vevő webáruházban leírtak alapján vagy az Eladó munkatársai útmutatása segítségével kiválasztja a megvásárolni kívánt terméket, illetve termékeket, a termék kiválasztása révén megadja a megrendelt terméket azonosító, leíró összes információt, feltölti saját fájljait.

A megrendelt anyagot a kosárba helyezi, és kitölti a fizetési mód, szállítási és számlázási rovatokat. A megrendelés feladása előtt a kosárban levő termék törölhető, adatai szükség esetén módosíthatók. Értelmezhetetlen adatok megadása esetén a megrendelést Eladó tárgytalannak tekinti, és ha van rá lehetősége, tisztázza ezt valamilyen kommunikációs csatornán, írásos visszaigazolással, megrendelővel.

Az adatok helyességét Vevő szavatolja, ezek helytelenségéből származó semminemű gazdasági és nem gazdasági természetű hátrányos helyzetért Eladó nem vonható felelősségre.

A rendszer (tájékoztató) árat számol és jelenít meg. Attól függően, hogy regisztrált Vevőről vagy új Vevőről van szó, a számításnál az adható árkedvezményeket is figyelembe veszi. A végleges ár meghatározása az eladási ügylet jogerőssé válásakor történik meg, ekkor az Eladó további engedményeket adhat, a másutt meghirdetett mindenkori árpolitikája alapján.

Az általános szerződési feltételek elfogadása után, és csak azután, a Vevő által megadott e-mail címre a rendszer elektronikus levelet küld, melyben a rögzített vevői megrendelés részletei szerepelnek. Az automatikus elektronikus levél nem minősül megrendelés visszaigazolásnak.

Az elektronikus áruházban összeállított vevői megrendelés szerződési ajánlatnak minősül, amelyet az Eladó teljesíthet, de Vevő számára nem minősül semminemű kötelező erejű jogügyletnek.

Abban az esetben, ha a teljesítés az Eladó (webáruház üzemeltetői) számára akadályba ütközik, például az adott megrendelés valamilyen oknál fogva nem teljesíthető, Eladó erről haladéktalanul értesíti Megrendelőt és a megrendelt termék/szolgáltatás ellenértékét legkésőbb három munkanapon belül visszautalja Megrendelő részére.

  1. Szállítási feltételek, határidők

Elégtelen készlet esetén a Dokumentum Center 2001 Bt. ügyfélszolgálata egyeztetés végett kapcsolatba lép a megrendelővel a megrendelő által megadott elérhetőségek valamelyikén.
a) Teljesítési határidő:
A munkanapokon beérkező megrendeléseket Eladó 72 órán (három munkanapon belül) teljesíti. Bármilyen okból való eltérésről Eladó értesítést küld a Vevőnek.
b) Szállítási mód:
A szállítási módot a Vevő határozza meg.
A megrendelt áru átvehető:

  • az Eladó 8200 Veszprém, Egyetem u. 11. alatti telephelyén,
  • az Eladó által megjelölt, Vevő által kiválasztott átvételi pontokon.
  • Eladó  Magyar Posta közreműködésével Magyarország egész területén a megadott szállítási címre küldi.

Megrendelt áru átvétele:
A teljesített megrendelést Vevő személyesen vagy megbízottja útján átveheti Eladó telephelyén, a teljesítés napján 17 óráig. A megrendelt és át nem vett termékeket Eladó 5 munkanapig díjmentesen tárolja. Öt munkanap után jogosult tárolási díjat felszámolni.
Az átvételi pontokon történő átvétel esetén Vevő és Eladó pontosítják az átvétel lehetőségének időintervallumát, időpontját.

Postai csomagküldéssel történő szállítási mód megrendelése esetén, Eladó a megrendelés teljesítése után feladja a megrendelt terméket/szolgáltatást a Vevő által megadott szállítási címre.

  1. Vételár, fizetési feltételek

    Az internetes áruházban az árucikkek és szolgáltatások mellett feltüntetett ár tájékoztató jellegű, amely tartalmazza az általános forgalmi adót. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.

Szállítási költség:

  • Személyes átvétel Eladó 8200 Veszprém, Egyetem u. 11. alatti telephelyén ingyenes.
  • Postai csomagküldés esetén a mindenkori postai díjszabás által érvényesített díjaknak megfelelően. Eladó által alapértelmezettnek tekintett szállítási költséget és a vásárlás összegét Vevő megrendeléskor látja, ezt az összeget a rendszer automatikusan feltünteti.

A vételár kiegyenlítésének módja:

  • Banki átutalással vagy bankkártyával.
  • Az eredeti számlát Vevő az áruval együtt megkapja.

Bankkártyás fizetés

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a STRIPE fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják.

A Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően) kártyákat fogadja el.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi!

 Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

  1. Az árucikkek cseréje, elállás joga

Vevő által megrendelt termékekre Eladó visszavásárlási és cseregaranciát nem vállal.
Ha Eladó a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről Vevőt haladéktalanul tájékoztatni.

Abban az esetben, ha a vevő megszemélyesítés nélküli terméket rendel meg, jogosult a megrendeléstől 14 napon belül elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mail-en vagy telefonon, az eladó ügyfélszolgálatán. Az elállást mindenképpen szükséges írásban is megerősíteni. Ebben az esetben a vevőt ha a személyes átvételt választotta, és visszahozza, vagy visszaküldi a terméket semmilyen költség nem terheli, ha kiszállítással kérte, és már megtörtént a kiszállítás, akkor a szállítási költséget szükséges megtérítenie.

Az elállás joga abban az esetben nem illeti meg a vevőt, ha a megrendelése megszemélyesítést is tartalmaz. Ebben az esetben köteles átvenni a megrendelt, a szolgáltatással növelt értékű terméket, tudomásul véve, hogy a elveszíti az elállási, felmondási jogát. (45/2014 (II.26) Korm. rendelet)

Abban az esetben, ha a megrendelt árucikket Vevő bankkártyás fizetéssel egyenlítette ki, ha az ügylet Eladó hibájából nem teljesíthető, vagy Vevő a meghatározott időn belül eláll a vásárlástól, Eladó a nem teljesülő megrendelés ellenértékét arra a bankszámlára utalja vissza, ahonnan a bankkártyás fizetést a Vevő teljesítette.

Kártyabirtokos részéről felmerült reklamáció esetén:

A bankkártyás fizetéssel kapcsolatos reklamációt Vevő, azaz a Kártyabirtokos írásban tudja, illetve köteles benyújtani Eladóhoz, azaz a Dokumentum Center 2001 Bt-hez, a 8200 Veszprém, Egyetem u. 11. címen lévő központi telephelyre küldött tértivevényes ajánlott levél útján.

  1. Jótállás

    A Vevő által megrendelt termékekre, a termékek rendeltetésszerű használata esetén a jótállás a teljesítéstől számított 12 hónap. Ha Eladó a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről Vevőt haladéktalanul tájékoztatni.

  2. Adatok, adatvédelem

Az Ön személyes adatainak védelme a Dokumentum Center 2001 Bt és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben megadott, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény szerint.

Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.


Értelmezhetetlen adatok megadása esetén Eladó a megrendelést tárgytalannak tekinti.
Eladó birtokába jutott adatokat elektronikus rendszerében tárolhatja, de bizalmasan kell kezelnie, és kizárólag a rendelések teljesítéséhez használja fel. Semmilyen formában nem adhatja azokat tovább.

Veszprém, 2022. január 1.

Top
Dokumentum Center